expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21 April 2011

PULLMAN , Putrajaya

ellow.. :) lame x hapdet.. macam biasa la.. malas melanda diri.. hihi !! tp rajin je baca blog kawan².. mmg puji habiss la kat diowng yg ajin hapdet.. TAHNIAH yea korang²..

rezeki aku.. ari tu dapat menginap kat PULLMAN.. hehe !! best x terkata sebab FREE kan.. sapa la yang x suka.. hihi !! aku tumpang ja geng² ajk teknikal untuk majlis Sanjung Sujana @ Anugerah Pekerja Cemerlang kat opis aku nie.. dah ada bilik kosong kan.. apa lagik.. jangan lepas peluang la.. bak kata orang tua.. "Rezeki jangan ditolakkk ".. Thanks MIROS.. saaaaayang sangat kat MIROS.. hihi ..



Bilik tido yang membuatkan aku asa x mo bangun awal pagi hari tu


Bilik mandi yg ada tingkap.. dilarang untuk membuka tingkap dikala sedang melabor yea..


ini singki & cermin.. asa nak telek muka aku lama² kat cermin nih..
ruangan mnonton.. disebabkan esok Sanjung Sujana bertemakan Arabian Fantasi..amek mood dlu tgk pak aji ni

Ni la tingkap yg dalam toilet tu.. pandangan dari luar yea

bukan nak cita air tu spesial k? nak ckp.. aku suka sgt cawan nihh!! harap² nant ada la yg adiah kat aku masa aku kawen nanti.. hihi!!

Pemandangan di sekitar pon best.. santek²..
p la hotel mana pon.. ni la peberet aku waktu bekpes..

sangat sume diatas..lau la bley tapau.. huhu

lepas bekpes,bercerekarama kat rerumput nan hijauuu

geng² teknikal yg aku tumpang tuu : aein,ayu & nik

ini makanan pilihan dak day.. bluberry.. my feberet.. (nada usop)

tengokkkk !! penuh mulut aku.. kehkeh!!

Aku orang kampung.. tgk tu macam pandai la guna sudu garfu..buat² pandai je..

Diowng ni memang masuk kepala la.. sengal pon ade.. tambah² day & ayu.. aku mest la jadi tukang gelak paling bertauliah !! hehehe !! 1 Pullman bergegauu dek kerana aku gelak.. hahahahahahahaha !!



sekian,terima kasih :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...