expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28 April 2011

Sanjung Sujana MIROS 2011

huahua !! ni yang tak tahan nih.. Majlis Sanjung Sujana atau dahulunya dikenali sebagai "Majlis Anugerah Pekerja Cemerlang" biasa la... bila majlis macam nie.. mesti la pakaian yang menarik perhatian selain pemenang,cabutan bertuah.. tak pun pakaian terbaek.. aku pun takketinggalan la.. nak ikut tema.. tema Sanjung Sujana kali ni "Arabian Fantasy".. pergh !! nama pon dah gempak kan?? kat kepala otak memasing mest dah terbayang pempuan arab ngah gelek².. pakai bra kilat².. huhu !! majlis macam ni tak boley la buat pakai macam tu.. macam tak sesuai je.. aku sebenarnya tak de bajet pon nak bergaya sakan.. aku ngat nak pakai baju kurung pastu tudung je lilit².. muka make up pastu letak eye - liner kat mata.. letak bagi tebal la.. kata arab kan.. huhu !! pastu bff aku Dak Leya anak orang kaya tuuu.. menghulurkan pertolongan.. dia bagi aku pinjam jubah ibu dia.. haishh !! rezeki jangan ditolak la.. memang aku ckp.." naaakkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!! " dia ada bawak banyak kaler.. tapi aku macam bekenan kaler hitam ni ja.. sebab aku gemok kan? (gemok itu cute okk ?! hihi !! ) pulak tu.. jubah ni memang dah disertakan dengan shawl die sekali.. haishh !! syukran !! syukrannn !! senyum lebaq niii... pastu.. kasut pulakkk.. adeshh !! nak pakai kasut apa plak? takkan nak pakai croc yang aku lanyak bawak p opis ari² tuhhh ?? teringat la boot Dak Dudud.. yess !! dia mesti la tak boley pakai kann?? dia peknennn !! kehkeh !! so.. memang dari atas sampai bawah aku pakai barang pinjam.. huhuh !! pakaian yang dalam dengan handbag ( yg ntah apa² tu) tu ja hak milik aku.. ehehehe.. aku cuma lilit ja tudung tu len sket.. erm.. mybe tak sesuai dengan muka aku sampaikan ramai yang tego aku GEMOK (bertambah gemok yea ).. haish ! kunun nak tiru Aishah Amin la kunun.. hambekk anggg !! huahuahua !! njoice the pic.. :-)

heheh !! santek kan baju Uyah ?? tambah Uyah plak yg pakai.. pergh !! mabelesss !!


wajib bergambar dengan orang yg bagi pinjam baju.. huhu!!

heheh !! so itu ja gambar yang aku ada.. aku saja takmau bawak camera aku.. sebab nant yang banyak nya bukan gambar aku.. wakakaka !! taun depan kalau aku masih di MIROS.. aku akan datang lagi Sanjung Sujana.. harap murah la rezki aku kan..
-
-
-
-
-
tatatititutu !! ~~ (^_^)v

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...