expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

09 May 2011

Dah tak lama dahhh !!

pejam celik.. pejam celik.. aku dah nak kawen !! huwaaa !! syiok ada.. excited ada.. sedih ada.. haish !! macam² dok rasa nie.. urm.. lepas ni tanggungjawab aku makin berat.. kena jadi isteri kepada sang suami.. hukhuk ! aku?? isteri?? (geleng² kepala lelaju) haish ! aku rasa aku ni budak lagi.. wekkk !! :P aku dengan Incit Tunang dah 'in realationship' dah nak masuk 4 taon dahhh .. lama kan? tapi ada lagi orang lagi lama.. hihi !! aku dengan Incit Tunang kenal masa kitowang sesama blaja kat 'Institut Kurungan Budak Nakal' kehkeh !! ada ka institut macam tu? haha ! dak² IKBN (Institut Kemahiran Belia Negara) ni je sesaja bagi nama.. Incit Tunang blaja Automotif.. aku plak Pelukis Pelan Senibina.. hihi !! len² bidang kitowang nih.. huhu !! tak pa la.. saling melengkapi :-)

ni 1st pic kami :)
dah pelbagai rintangan dah kami lalui.. kadang² aku tak kuat.. Alhamdulillah.. dah nak sampai ke kemuncak dah.. semoga dipermudahkan oleh -NYA.. dan selama ini memang kami pjj.. (percintaan jarak jauh) kalau tak ada kepercayaan , kejujuran , da lama bungkus kot .. tapi semua tu ketentuan Allah gak.. Dia jugak yang menentukan segala.. doa aku.. semoga kami kuat mengharungi bahtera alam perkahwinan kelak.. :-)
semoga ketaatanku bertambah terhadapMU , YA,ALLAH !! 

setiap manusia mesti ingin menjadi terbaek kan.. antara list aku selepas bergelar 'Puan'..


1. Bertambah ketaatanku terhadap ALLAH S.W.T

 2. Menjadi isteri yang terbaek buat suamiku



3. Dikurniakan zuriat yang sehad soleh & solehah

4. Disayangi suami selamanya


semoga dipermudahkan segalanya.. 
.


Tatatititutu~~

(^_^)v


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...