expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

03 May 2011

Nat Simpang Empat

korang mesti tak tau kan 'NAT' ni apa?? huhu !! NAT = Pasar Pagi.. hihi! orang Perlis (Kedah tak pasti plak ) memang panggil Nat.. Nat ni mcam Pasar Malam jugak.. tapi versi pagi.. Setat pukul 7.30am - 12pm.. (mungkin ada gerai yang bukak jugak sampai pukul 1pm) ok.. nak dijadikan cerita aku ikot mak aku p Nat.. Nat kat Simpang Empat ni hanya ada pada hari Selasa setiap minggu.. sesak ! pengunjung yang datang majoriti suri rumah.. yea la .. nak masak tengah hari kan...huhu !!

suasana Nat

kain batik pon ada juai yea.. 

untuk pencinta kasut yg x kesah jenama :)

cuq peneram yg masih panas

brader blakang tu ngah goreng 

macam besa sayur mayur

apam balek 

hihi ! mak saya .. :)

bunga kuning -ala2 mohabbatien yea.. mcm bunga sakura pon boley gak .. huhu

bunga kuning lagik.. 


kat sini pon ada pasembor.. bukan kat penang ja no... 



laksam 

nasi dangang 

doyannn !!! 



medan selera
kalau p medan slera kat sini aku suka sangat mai makan kat gerai "Dai".. aku asa orang kat Simpang Empat ni memang taw.. Kalau tak tau tu.. sudah nak kata la,.. huhu !! bihun dia ni tak de sayur.. tapi heran.. sedap wei ! 


bihun goreng 'Dai'

ais kacang yg ditabur MILO

sup
habisss.. hihi
hampa nak tau sedap ka tak.. mai Perlis.. singgah la.. lau dari Alor Star, hampa akan jumpa Simpang Empat dulu before sampai Kangaq.. 
tu saja untuk kali ni.. 

sekian.. 


tatatititutu~~
(^_^)v

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...