expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

07 June 2011

HARI PERKAHWINAN Kuuuu

 syukur ALHAMDULILLAH.. segalanya berjalan lancar dengan izin NYA..dengan sekali lafaz kini aku bergelar ISTERI kepada suamiku Mohd Azmi Bin Mohd Samsudin (nama penuh tuu beb ! ahaha ! ) Syukurr !! syukur !! yang tak terhingga kepadaMU !! sekarang baru aku tau betapa susahnya nak buat persediaan kawen mawen.. haha ! penat tu jangan cakaplahh.. tapi orang disebalik tabir pon lagikk penat..majlis aku x amek katering.. uat gotong royong.. huhu ! memang penat la.. sebab tu dikesempatan ni. aku nak mintak maaf .. terlebih terkurang mintak maaf sangat².. susah nak puaskan hati ramai pihak kan?

AKAD NIKAH

sebelom diijabkabulkan :)

akad nikah.. dengan skali lafaz -  
Alhamdulillah.. Dia SUAMIku ..
Sah bergelar ISTERI
mengucup tangan suamiku

terima kasihhh sangat² kat sedara & kawan² yg sudi hadir.. yang jauhh.. yang dekat.. tima kasihh.. hampa la 'saksi' kami.. :') yang tiada dalam gambar mohon ampun ya.. cameraman amek yang ni jea.. hihi !


aku memang suka tidoq tengah hari ghembanggg.. huhu




h2m.. tengs weh ! sweet sangat² :)

keluarga mertua :)






 ~~~~~~~~~~~~~ selesai majlis akad nikah ~~~~~~~~~~~~~



MAJLIS PERSANDINGAN

ex-student IKBN Kuala Perlis











my bro

my lil sista






my Mak Jang





my cousin merangkap floer girl & flower boy :)

my cousin :)
geng PPSB IKBNKp

 ~~~~~~~~~~~~~ selesai persandingan ~~~~~~~~~~~~~


OUTDOOR & D'RENJIS

























DARI ALBUM KAWAN²











MAJLIS SAMBUT MENANTU
bersama family sebelom bertolak ke Bachok


sweet la syg nihh.. hihi

makan beradab..

makan.. wajib sampai licin okk ? haha ! aku lapo sangat masa nie.. :P

sultan & permaisuri.. haha !
 



hehe ! sorry syg.. b pilih gambau syg x santekk :P
family mertua :)











datang lambat ke aku yang tuka baju awai ? hehe


ALHAMDULILLAH..
segala selesai.. Thanks kepada semua yang terlibat secara langsung dan tak langsung.. yang baek itu datang dari ALLAH.. yang buruk tu kelemahan aku sendiri.. 




tatatititutu~~




(^_^)v

2 comments:

zakwan zainal mustafa said...

awww . so sweet . sumpah cantek d' renjis pnya gmaba :)

shela abd rohman said...

chantek kan? nant kawen amek la kat dia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...