expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

10 June 2011

Masakan Pertama

hahaha ! kalau orang pompuan part ni yang paling takot.. (tu aku.. lau orang len aku tak taw.. ) part apa lagiii .. part Memasak Untuk Incit Hubby.. jeng ! jeng ! jeng ! aku ni bukan kategori pandai memasak.. simple tu boleh lah.. huhu ! nak dijadikan cerita balik je keja ari tu.. Incit Hubby ni suh aku masak.. urm.. ok la.. orang dah suruh kan.. aku pon dengan bajet bagosss ajak la Incit Hubby ni p beli barang² dapur.. bunyi macam gempak je kan?? padahal... hahaha ! aku nak masak sardin jekk ! wakakak !! ok la.. pestime sopink barang dapur sesame.. terasa la nikmat berumah tangga tu.. ecewahh ! pastu balik rumah aku terus tuka baju.. yea la.. takkan nak masak pakai baju keje kowt ! kebetulan ada 1 bakul baju tak sidai.. aku pon cakap la.. 

" syg.. syg tolong sidai baju boleyyy ?? B nak masak.. Tak kan B nak buat 2-2.. penat la balek keje.. " 
ok.. Incit Hubby pon cakap.. 
" yea la B.. " tapi still baring depan tv..
maka.. aku pon bertungkus lumus la sedia apa yang patot.. start je menumis.. Incit Hubby datang.. 
" ada ke patot masak macam ni?? "
haishh ! nak kena nih.. komen lak cara aku masak.. hampeh ! k sabau.. 
" meh sini abang buat"
" hahh ?? syg nak buat?? buat la.. kalau macam ni b sidai baju lahhh " 
last skali.. haaa... hambek ko!! terbalik kuang ! haha ! tapi ok pa.. Incit Hubby masak.. heheh !! harap² berkekalan la mcam ni yea !! hihi !! 
masak sikit je ari tu.. sardin + pekasam + sayur.. yea la dua orang je nak makan... :-)
naseb bek sedappp ! haha !

umah perantin baghu ni takde meja makan lagikk..

pekasam

sayur

sardin

haish ! lau ari² dapat Incit Hubby masak best gak kan ?? haha ! (lemak la aku !! )





tatatititutu~~



(^_^)v

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...