expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

01 August 2011

1 Ramadhan 1432

Tahun ni aku menyambut Ramadhan bergelar Isteri..
Sangat Cemburu kepada mereka yang dapat bersahur bersama , berbuka bersama , bertarawih bersama ..
Tahun ni aku TAK dapat merasai semua nikmat tu..
Ouhh ! di pagi Ramdhan ni aku dah sedeyy ! T_T
Lagi sedey bila tengok status² kengkawan kat FB yang dapat bersahur bersama somi terchenta tuhh !!
Ouhh ! dugaan ! Ya , Allah !! kuatkan semangat hambaMU yang lemah ini..
Aku ingatkan aku ja yang tetiba emo ,pepagi nih..
Rupa² nya Incit Somi pon turut serta..
Tak pasai² mengalir ayaq mata.. sob ! sob ! T_T
Untung la bagi mereka yang dapat peluang tu..
Bagi orang yang senasib aku ..
Mesti dah paham sangat apa yang aku rasa nihh ..
Perkataan yang terbaekk .. SABAR ..
Cakap senang.. mau buat ?
Memasing kena KUAT..
Last² skali kena PUJUK DIRI SENDIRI..
Pikir yang INDAH²..Kita TAK SEDIH.. - ayat Dak Liya
Tapi ari ni aku nak sedih jugak..
Tak dapat kawal..
SABAR.. Ada hikmah disebalik semua nih.. ayat pujuk diri sendiri










*ALLAH tahu apa yang terbaek untuk hambaNYA*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...