expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

03 February 2012

Kamu Jahat !!!!!!

kamu kata saya gemuk.. saya diam.. 
kamu suruh saya diet.. saya angguk
kamu suruh saya excercise.. saya angguk lagi..

uwwaaaaa !!! ingat senang ke nak turunkan berat badan ?? 
senang la kamu cakap sebab kamu memang KURUS !! 

saya sedih bila kamu cakap sume ni depan kawan-kawan kamu.. 
malu !! saya malu !! 
saya tahu beberapa bulan lagi saya akan berjumpa kamu lagi.. 
boleh tak saya tak nak jumpa kamu lagi? 
mesti tak boleh kan??
macam mana keadaan pon saya memang kena jumpa kamu jugak.. -_-"
kamu cakap dari segi medic saya tak akan dapat 'itu' melainkan kuasa ALLAH.
Saya sedih.. tahu tak ??? 
Sememangnya saya amat berharap 'itu'..
Saya nak sangat 'itu'
Tapi saya happy.. 
Awak tunjukkan 'sesuatu' tadi walaupon bukan 'itu' ..

PANGGGGG !!! penampar singgah kat pipi..
Woii ! awat dok emo kat 'dia' tu?? 'Dia' tu kan DOKTOR..memang la kat bilik dia ada nurse..  Diet la weyyy !! tak sedaq² diri ! kawen baru 8 bulan, berat badan dah naik 10kg.. kalau dah 10taun? terus obes .. uishh !! uish !! sedaq diri laaa... Nak 'itu' kena la diet woii !! Bagi turun berat tuu....!!!!

yeah !! diet !!!!!!! (-_-")



tatatititutu~~ 


(^_^)V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...