expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

01 February 2012

Kerjalan : Sekinchan

Last week.. aku ada buat keja luaq.. kat area Kuala Selangor & Sabak Bernam.. macam besa la.. musim OPS kan.. aku memang sebok.. habis buat keja kat Sekinchan.. Lily opismate aku ajak g umah tok dia.. umah tok dia kat Sekinchan tu la.. alaa.. alang² dah dekat kan.. pakat² singgah la.. hehe ! mak oiii ! kampung Tok Lily ni macam kampung aku dah.. sawah padi.. parit.. ada orang mengail ikan.. bestnyaaaaaaaaaa !! aku rindu Pegheleh ku yang terchenta ! *tak boleh blah kan? bendang pon dok hijau g.. berangin lak tu.. haishh ! dapat cicah garam belacan ni syok woo ! nek ndoi lakk.. memang boleh zzzzzzz kat situ gak.. kampung memang best lahh !!


disebabkan gemok.. aku terpaksa menghalalkan sebelah je badan aku disnap.. kehhkehhh !!


yang ni santekkk kan? walaupon aku gemok.. tapi santek view nih




*bila tengok gambar orang amek.. baghu taw besaq x besaq aku nih..  -_-"


tatatititutu~~

(^_^)V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...