expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

01 February 2012

Ulangtahun

dush ! dush ! tumbok je diri sendiri.. pasaipa ?? hahah ! cita taun lepaih nuhh ! dok kalut undate taun nih.. hahah ! saja la.. galak nak update jugak.. ni ceghita taun lepaih ! masa besday Incit Somi.. haha ! taun lepaih pon.. tak brapa lama sangat la kan.. dah besday hujung taon.. masa besday Incit Somi kekunun aku rajin la plak buat kek coklat kukus.. ekekeke ! aku ni pemalas nak mampos sebenaq nya bab buat kek ka.. kueh ka.. tapi masa hari tu aku buat² rajin nak buat kek kukus tu.. aku rasa Incit Somi dah bole agak.. hahah ! dia pon asek dok pantau aku ja.. *nampak sangat aku ni teruk nak mampoih kan? -_-" Incit Somi terer sket la dari aku bab masak memasak ni.. memang dia slalu take over menda yang aku masak.. menci ! tapi sukaaa ! hahah !

kul 12 aku buat suprise *kunun bawak kek p kat dia.. dia ngah sedap tidoq dah.. tak taw la tidoq betoi ka daq.. haha ! comei ja kek taon ni.. hehe ! lilin sebatang.. sambil genyeh² mata..
"apa ni b.. tido laaa..." *aku agak dia belakon ja la.. haha !
"happy birthday sayang !!! nahhh.. "
"yea la.." tiup lilin pastu sambung tido.. hampehh !! hahaha ! :P

haa.. tgkkk !! tu muka malas layan orang penat² buat suprise.. hahah !
happy birthday sayang.. semoga panjang umor, dimurahkan rezki , kita bahagia sampai syurga , amin  =)



tatatititutu~~




(^_^)v

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...