expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

12 July 2012

ALHAMDULILLAH :)

Assalamualaikum,

Hehehe ! ok... taw².. saya dah lama tak buat kecoh kat sini.. maafkan patik.. (bajet macam ada orang dok baca kan ? ) busy la sekarang neh.. huhu! kuar site kul 5 pg.. petang lepas pukul 5 pon kuar site jugak.. huuuu ! saya penatt ! saya nak holiday ! best kan kalau dapat bercuti di tepian pantai yang indah.. uhhhhhh !! tapi tak mau la pantai Kola Pegheleh tuuu ! nak p pulau² yang chantek²... bestnyaaa ! tu baru berangan kan ? kalau realiti tak taw macam mana perasaan tu.. buat masa sekarang verangan ja la... sibuk kerja. Duit nak bercuti pon tak kumpul lagik.. haiyak ! 

ALHAMDULLAH.. ungkapan  hambaNYA yang bersyukur.. Bersyukur sebab kontrak saya dah disambungkan. Alhamdulillah sebab rezki Incit Somi murah. hehe ! ok tu jek.. Baby ? In Sya ALLAH nanti sampai masa ada la.. Tolong doakan eh ? :) Semoga diperluaskan rezeki kami.. Amin.. 


oppp ! saje nak tayang gambar Incit Somi saya berposing  poyo :) 

*saja gatai tuka dari AKU kepada SAYA
Tatatititutu ~~ 

(^_^)V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...