expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

13 September 2012

Majlis Hari Raya MIROS 2012


 Assalamualaikum.. 



Hari ni opis aku ada buat majlis sambutan hari raya(selepas meeting Kelab MIROS). 
Peringkat MIROS ni jea la. (yeayy ! makan freeee !! )
Alhamdulillah.. makan free lagi.. murah rezki dibulan Syawal nih.. 
Bersyukurnya aku dilahirkan di bumi Malaysia.. makan cukop.. (tengok badan ar beb ! hewhew!)

hari ni ada spagetti.. sejak aku makan spagetti dak dudud, aku sgt suka spagetti.. 
ex-housemate aku masa mula-mula keja kat MIROS sampai la Dayah nak kawen 

tetiba aku asa muka Day mck kanak-kanak.. hahahah !

diapit mek Klate. :)

naseb bek dah clear meja :P

separuh warga REER 



ok.. sebesar-besar space yg ade, semua 'kerumun' kat centre. muahahah ! *malas nk crop ! :P




hekhek ! dipenghujung bulan Syawal, saya mengucapkan lagi .....


Selamat Hari Raya Aidilfitri





Tatatititutu~~







(^_^)V

2 comments:

Fara Dilot said...

wow siap ade part I.. mestia de part II kan?

shela abd rohman said...

hahah ! den dah malas nk buat part II :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...