expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20 November 2012

Kami Di Masa Depan

Assalamualaikum 





Cuti Maal Hijrah hari tu jumpa Suchan. haha ! memang aku kidnap terusss.. dalam keta pon naik dengan aku la.. Ibu dia rilekkk.. bagi cuti jap. haha ! Ni trip family blah Incit Somi ke Pantai Remis, Kuala Selangor. Trip ni lebih kearah sesi makan seafood. Aku memang alah la makan seafood yang pelik ni. Aku makan remis. boleh pulak sakit perut, lepas tu muntah-muntah.  dari petang sampai malam.. heshh ! lepas ni memang aku tak mau sentuh dah laaaa... hihi ! Hari Jumaat sebelum semua orang balik ke rumah masing-masing, kitorang sempat buat lawatan Cik Kiah kat Bukit Malawati, Kuala Selangor. Aku dah g tempat ni berkali-kali dah..(belagakkk !! ) haha ! semua aku g atas urusan kerja la.. kadang-kadang kena bermalam kat Kuala Selangor ni. So, ambik la kesempatan jalan-jalan kat sini.. heshhhh !! aku bukan nak cerita pasai tuh.. nak cerita pasai ni.. :) 

Kami Di Masa Depan  ;)

Nanti IS mesti macam ni kan.. bawak anak.. :) Nampak IS sangat kacakkk  dengan 'aksesori' yang tergantung tu :p


 pastu mesti macam ni.. tengok-tengok monyet.. tunjuk-tunjukk kat baby. suh tengok. hahaha !


Heshhh !! kacakkknya IS !!!! (muntah ijauuu !! puji laki sendiri)


pastu ambik gambar bertiga.. (ni berangan untuk anak pertama. anak berderet-deret, belum berangan lagi.. hakhak ! )



Bahagia sungguh heret anak orang buat macam anak sendiri.. hahahah  ! Ntah-ntah nanti ada anak sendiri, malas nak kuar jenjalan.. hahah ! ;P






tatatititutu~~







(^_^)V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...