expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

05 January 2013

Bukit Gambang Water Park [ Honeymoon Berjemaah II ]









Entry ni sambungan dari INI


Pagi-pagi lagi semua dah bangun. semangat nak g Gambang. yeahoo !! tapi dalam semangat.. aku yang paling lambat siap. haha ! nak buat macam mana.. dah aku jenis mandi lama + siap terhegeh2.. tapi yang best.. Seli dengan Cuiyam.. main PS3 sampai pukul 5 pagi ! orang sibuk-sibuk bangun nak siap g Gambang, diorang liat lagik.. Mata memasing memang merah ar.. berapa jam ja tido.. tu la.. orang suh tido. bukan men PS3 ! :P


tengok harga tiket. haha ! cuiyam ko garu ape? :P
wajib la aemk gambar kat sini kan ? hehe ! 

para somi berposing 


tag masuk :)

dah ghupa orang asli dah laki akuuu 

nak basah-basah pon tak kesahh


Incit Somi suka sangat naik ni. siap ajak diorang naik 2-3 kali la jugak. tapi yang tak bestnya. nak naik tu.. punya la tinggi. banyak tangga. penat naik tangga je la.. 


bila tengah hari.. seyes kebuloq.. 


olo.. kesian laki aku,.haha



yang ni pulak telebih romantik. haha









Best weh ! nant ada rezeki korang g lah.. tapi kalau jenis takot air, takot cabaran.. (ecewah) tak yah g la.. buang duit korang jek nanti.






Bersambung~~






Tatatititutu~~








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...