expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23 February 2013

Selamat Perantin Baru , Lina !



Assalamualaikum





Cuti tahun baru cina ari tu aku balik Kelantan. Dalam bercuti kat sana, opismate aku kawen.. Si Lina ni la.. Lina ni memang orang Kota Bharu. So, alang-alang menyeluk pekasam.. aku pon pegi la majlis dia.. Masa aku pegi tu.. aku rasa.. bukan main jauhhh lagi nak sampai rumah dia.. yea la.. Incit Somi pegi ikut Pengkalan Chepa.. Bila balik.. aik ? senang pulak jalan dia.. tadi bukan main susah lagi.. Kelantan ni problem dia.. signboard amatlah susah.. kena banyak tanya, mata kena ligat.. kalau tak.. tak sampai la hampaa ! wuwuuuuu ! GPS ? jangan harap lahh ! ntah kemana-mana ja nanti GPS tu bawak korang.. Aku memang takkk guna GPS la kat Kelantan.. kem salam ! 

bila dalam keta aku memang tak de keje lain .. opss ! pipi aku bukan main lagik..

Kitorang sampai lambat.. pukul 3. sebab ? haha ! Incit Somi bawak jalan baikkk punya la.. Dia ni Orang Kelantan, ic Kolumpo. Membesar di Terengganu, sekarang cari makan kat Selangor.. Bila kat Kelantan dia fail ! bukan anak Kelate sejati ar ginihh.. 

Sampai je terus jumpa perantin lah.. perantin tengah posing... :)


malu-malu kucing gittew :)


Lepas ajak kitorang join. ntah sape-sape lah yang lain tu.. kitorang join masuk gambaq jek.. kihkihkih ! Pulak tu.. budak yang tolang amekkan gambar tu.. dia amek belah sini.. aku pulak malas nak suruh dia snap semula.. redha je la.. gambaq kot sini.. 




 Pastu perantin datang sembang-sembang dengan kitorang. kitprang dok tunggu Dak Dudud.. nak makan sekali..


Masa Dak Dudud sampai, perantin tengah tuka baju. jadinye kitorang je la berpotogedik.. 


Ini Humaira.. budak yang suka masuk dapur rumah orang..

Gambar ni Incit Somi yang tolong snap. Aku dah agak dah.. kalau dia yang snap.. automatik aku nampak buruk.. T_T


ken main happy muka aku.. aku dok gelak tengok gelagat Humaira lahh .. 

Dah ajak balik dah... 

gambaq curi dari perantin ;)


gambaq curi dari perantin :)






Selamat Pengantin Baru Lina ! 
Selamat Melayari Alam Perkahwinan.. 







tatatititutu~~






(^_^)v


3 comments:

Anonymous said...

admin ni org mn plak??..

Anonymous said...

ppksb 09/01

Anonymous said...

semoga berbahgia.....hehe

-gnepA-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...