expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15 March 2013

Naufal Yang Encem

Assalamualaikum





Lama dah dok tangguh nak cita pasai budak hencem nama Naufal nih... sekarang dia dah umoq 3 bulan lebih dah... Aunty mintak sorry eh.. baghu nak ceghita pasai Naupal.. hehe ! 

Sekarang musim besalin. Ramai jugak kengkawan opis aku yang bersalin. berderet-deret. bagosss.. memasing ikut turn... Si hensem Naufal ni anak opismate aku. Si Dilot . 

Lama jugak si Dilot ni tunggu Naufal.. 3 taon jugak ar.. so, bila Naufal lahir.. memang teserlah lah kegumbiraan tu tanpa perlu diungkapkan dengan bait kata.. (wahhh ! bukan main aku kannnn )

kat mana ada baby baru lahir.. aku asa.. ada ja muka kitorang ni.. kihkih :)



Aunty kishh pon totappp zzzzzzzz

Semoga Naufal menjadi anak yang soleh kepada Mummy dan Ayahnya... 





Tatatititutu





(^_^)V
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...