expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24 March 2013

Sambutan Ulangtahun Ke 27

Perghhhh !

Dah 27 dah aku... lagi 3 taon masuk 30. T.T

Hari Jumaat lepas --- 22 / 3 / 2013

Kawan-kawan aku buat suprise la konon nya..

Setiap minggu, kalau hari Jumaat, waktu lunch memang kitorang kuar la..

Tak lunch tempat biasa. Kalau lunch tempat biasa pon, mesti bersebab la..

Samada ada kerja atau urusan peribadi..

Selalunya, tukang decide untuk tempat makan or anything about H2M, haruslah Dak Leya..

So, kali ni ntah kenapa tanya aku nak makan kat mana. cehh ! aku dah syak.. :P

Dah 5 taon kot berkawan... Mesti la dah boleh tau...

Pastu tengah sembang-sebang datang la orang menhantar kek sepotong tu.. Durian Cheese !!

Yeayy ! nama pon kawan dah lama. mesti la dah taw kek apa aku suka kan ? so sweet ! :)


curlass kek aku.. sepotong pon nak ada tulkisan bagai.. Terima Kasih :)
Beberapa taon yang lepas.. diorang ni buat suprise kat aku.. masa tu betoi-betoi suprise la.. 

Pestime orang buat suprise kat aku... 

Memang nangis terharu la.. hihi !

Kali ni dah tak dah.. Diorang nyanyi, aku macam segan jek.. Tapi buat bodo.. haha ! 

Maka.. terhasillah....

saya dan kek besday saya :)
Ni la kawan-kawan aku yang suwiiittt angat tuuu.... :)

saya buat muka macam tu sebab kunun2 menampakkan saya kurus.. walaupon hakikat saya kurang kurus.. :)

Buruk. tapi tak pa. kawan-kawan saya comey :)

aku rasa nak lempang diri sendiri.. -_-"
Walaupon taon ni tak suprise.. Aku tetap happy sebab aku dapat ucapan dari diorang.. 

Thank You So Much ! 



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...