expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26 June 2013

Antara Zaman Sekolah Rendah Dan Zaman Dah Jadi Bini Orang

#throwback..
.
Yaa.. yang muka macam mak cik sebelah kanan tu AKU lah tu...
Lebih mak cik dari sekarangkan??

HAHA!

Masa tu darjah 5. Dah rabun. Mana la nak ada spec yang fancy macam sekarang.. ni ja la yang ada... Kalau ada pon.. aku mesti tak mampu.. berapa sangat pendapatan Abah nak manjakan aku dengan benda yang cantik bagai. Cantik bererti $$$.. Bagi aku.. Cukoplah dengan.. aku boleh nampak papan hitam dalam kelas.

Masa sekolah rendah.. aku ni tinggi orangnyaa.. merasa la jugak wakil kawasan Kangar untuk acara Bola Jaring. Position aku.. GK tauu...

Bila dalam kelas... aku selalu kena duduk belakang. Sebab aku tinggi. Aku selalu pening sebab tak nampak. Nak salin nota pon tak boleh. Dah la budak kelas pandai-pandai belaka. Aku asek ketinggalan ja..... haihhhh.... **chop ! Sekarang aku dah tak tinggi dah... HAHA !


Sekarang dah kerja.. pakai contact lens.. power pon makin naik. Dulu kalau tak salah sikit gila.. 0.50 rasanya. Sekarang hambek kauu... 5.00 !! Hikhik ! Apa nak buat... terima dengan redha.. jangan nak suruh aku makan carrot bagai eh. Aku memang penggemar sayur tu.. tapi nak buat macam mana.. nak rabun jugak.. redhoo... Lasic??? Hurm... tak cukop bajet lagi nak buat lasic... hihi ! In shaa Allah.. kalau diberi rezeki... semestinya aku nak buat !


**sudah la.. tak yang gelak panjang sangat tengok muka aku... hukhuk ! ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...