expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

09 June 2013

Suchan

Sarah Zhufairah atau Suchan dah jadi kakak sekarang.. rasa lain jugak la masa memula kene panggil dia kakak. Yea la.. baru masuk setahun kottt... nak buat macam mana.. rezeki dia dapat adik secepat itu.. hihi !


Aku baru balik dari Shah Alam. MIL datang sini. Sebab nak hantar adik ipar belajar di uniKL esok. So.. malam ni berkumpul lah kitorang anak beranak di Shah Alam.. rumah AuntySiti.. MIL aku tido sana..

Hari ni baru dapat jumpa Kakak Sarah. Or Suchan. Dah besar. Sombong pulak dengan aku.. haha ! Yea la.. lama tak jumpa.. dia pon dah lupa rupa aku... *hukhukk ! Sedey* makin aktif dia.. yea la.. budak dah dapat kaki. Asek buat lawatan tapak jek... aku sempat snap 1 je gambar. Tu pon sebab kejap je die nak dok kat aku.. hailaaa kakak.. dah besar... jangan ar lupa Ummi.... sob! Sob! :(


Muka kakak comot dan berhingus. Sebab kakak selsema dan aktif.. tapi kakak tetap comel... :)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...