expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28 June 2013

Tahniah Juara MasterChef Selebriti Malaysia 2 !

Taun ni aku baru dapat layan MasterChef nih.. Lagi melayan sebab Incit Somi memang suka tengok rancangan masak-masak nih.. Memang tiap-tiap hari Sabtu hingga Selasa akan tengok.. Kalau ada episod yang tak tengok tu.. sebab kitorang ada hal la tu..


Peserta favourite aku adalah Cellina.. Sebab dari awal lagi dah nampak dia teror. Dan selalu jugak dapat masakan terbaek..



Macam Syura.. memang yea pon.. Dia ni 'Diam-diam ubi berisi". dari awal dia biasa jek.. bila episod tengah-tengah baru dia menonjol bila masakan dia selalu jadi pilihan juri untuk masakan terbaik..


Apa pun TAHNIAH untuk Syura.. dapat pegi Paris tuuu ! wuhuuuuu ! :)


Hidangan yang Syura buat masa final.. haihh ! teringinnyaaa nak rasaaa ! :)





**Bila la aku nak pandai masak macam ni.... wuhuuuuuuuuuuuu ........ T_T



Sumber : Facebook MasterChef Malaysia

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...