expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

05 July 2013

Ammar Mikhail

Rasanya.. aku tak pernah lagi cerita pasal Ammar si mata bulat nih.. sebenarnya.. aku dah banyak kali jugak jumpa si Ammar ni.. dan dah berapa kali dah bergambaq..tapi aku tak hapdet pon sebab gambar tak santekk !! Tapi kali ni aku hapdet.. sebab.... gambar santek la jugakk dari gambar yang lepas-lepas.. HAHA! 


Ammar ni anak Amad dan Adda. Dua - dua ni dak opis aku. Cuma sekarang si Adda dah kerja kat tempat lain..

Aku suka sangat tengok mata si Ammar ni.. Mata hitam dia... bukan main booolat lagi... besaqqq ! Macam pakai contact lens baby doll.  HAHAHAHA! 




Besaqkan mata hitam dia ? Comell sangattt ! :)



**Orang tak daq anak... Anak kawan-kawan la tempat menumpang kasih... ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...