expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

11 July 2013

Tebiat

Aku ni ade tebiat yang tak boleh nak hilang..

aku suka CAMWHORE ! HAHA ! Memang tak boleh belah kan? Camwhore macam ni memang wajibbb bila make up aku tak cair lagi.. bedak pon masih gebu2. Muka pon tak berminyak lagi.. DANNN yang paling WAJIBBB.. adalah.. Camwhore dalam KERETA masa incit somi tengah DRIVE.. Haha

Selalunya waktu cam tu ar aku akan dok camwhore. Atau istilah aku.. tangkap gambaq.. syiokk sendiri. Kadang-kadang bila posing kekunun best tu.. kene jugak kutuk dengan incit somi. Tapi... ADA AKU KESAHHHH?? Hahahahaha !  Lagi tak menahan.. bila kadang-kadang incit somi akan saje-saje je bagi keta tak stabil. Bagi bergoyang masa aku tengah senyum sensorang tu.. haa.. masa tu.. dia memang PUASSS ! Aku ni haa TAK PUAS HATI. Lenguhh kott dok senyum posing syiok sendiri sensorang.. (rasa nak penampor x?? HAHA )

Mesti korang ade yang jenis macam aku kan? Kalau same.. jomm sep skittt ! =)

Hehe. Colour block la sangattt kanzz =P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...