expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29 November 2013

Susun Atur : Label

kadang-kadang.. bila sampai mood rajin aku.. aku buat la menda-menda yang leceh-leceh ni.. biasa la.. mood tengah ada..

Semenjak dua menjak ni selalu baca blog susun atur. semua ni penangan Uyah Nazura . HAHA ! salah kan orang.. dia dok update susun atur rumah dia. memang aku suka la tengok. nampak kemassss jek.. pastu boleh pulak die dok kenalkan blog geng-geng susun atur. haa.. apa lagi aku.. lama-lama tengok.. skali aku bersemangat !! haishh ! naseb bek la aku ni mudah terpedaya dengan menda baik-baik nih.. weeeeee ! ;)

Disebabkan aku bekerja... so, aku tetiba rajin nak blend kan siap-siap bawang merah, bawang putih, bawang besar. blend siap-siap.. nant bila masa nak masak.. senang jek.. campakkk.. campakkk.. TAPI.. Incit Somi tak suka sebenarnye. kata dia.. TAK FRESH gitu.. aku malas nak layan kata-kata dia tu.. yea la.. orang tengah rajin kan.. jangan dihalang-halang ! 

Aku start petang.. lepas balik dari pegi beli barang dapur.. habis dekat pukul 2 pagi gakk aaa.. tengah rajin kann ? =)

Sambil kupas.. sambil tengok tv. hehe



Lepas kupas semua bawang.. aku blend. lepas blend letak dalam balang kaca. Aku beli dekat daiso. sebelum ni aku letak kuih raya. tapi kuih pon dah habes.. bek letak menda-menda lain.. 

Ini balangnye. nampak cam plastik eh ? ni kaca yea.. beli kat daiso =)

Haaaa !! tak lupa jugakkk.. aku buat label tauuu ! kemain aku sekrang kanzz... =)

Kat belakang tu kemain kan print lagiii.. last2 aku guna sticker jugak. Lantak la tulisan aku yang tak santek tu.. haaaa.. sticker tu pon beli kat Daiso yea.. Uyah jugak yang ajar ni.. curlasst tak kawan aku ? hebat penangan dia... =P

Taraaaaa !! dah siappp !! siap letak tarikh uolss ! curlastt kan iolss ? =)



Pada hari kejadian.. Incit Somi aku pelik. buat kerja dapur sket,..  kecepettt !! amek gambar.. buat keja sket.. kecepettt ! amek gambar.. mengada betoll kata dia.. takkan buat keja dapor pon nak masok stegramm ! HIKHIKHIK ! 




bye ! =)

4 comments:

Fara Dilot said...

Haha mereka x mengerti

Mazura Mohd Ridzuan said...

wow ! macam cantik je.. macam comel je.. macam kemas je.. macam rajin je.. kih3.. ;p

Shela Abdrohman said...

memang !! HAHA ! =)

Shela Abdrohman said...

macam tak ckop comel lagi ni mok cit.. kena tunggu extra rajin.. siap kaler2 lagi,.. hikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...