expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

03 January 2014

Hotel : Hotel Di Pontian , Johor Darul Takzim

Ni cerita aku outstation di Pontian bulan 12 2013. pergi 2 hari 1 malam.

Kitorang menginap di Hotel Sunflower, Pontian. Ni haa.. map dia.. dengan alamat sekali..






Sampai ja kat sana.. Aku tengok dari luar.. Erk ! Hotel bajet sangat ke inih ? Niat aku cakap macam ni bukan la aku ni taste tinggi bebenao.. tapi macam agak2 la.. takkan nak duduk rumah tumpangan macam tu ?? dah la kami ber 3 ni PEREMPUAN ! macam aku cakap dulu la.. mesti la keselamatan diutamakan..

Ni pintu masuk.. memang banyak sunflower la.. dah nama pon HOTEL SUNFLOWER kan ? 
Bukak je pintu... Mak aii ! WANGI nyaaaaa !! bau Lovely Lace !!! terus TERsuka =) 

Bukak je pintu.. nahh ! ko naik la tangga ! HAHA ! kalau beg ko berat.. err.. tak dapek nak nolong laaa
Kat bawah ni .. gambar sekitar lobi.. nice je . aku sukaa ! =)












Yang kat bawah ni pulak gambar sekitar kafe.

cari benda tersembunyi ! HAHA ! 


Dah nama hotel sunflower.. memang banyak la sunflower nyer.. hihi ! 

bawah ni pulak bilik tido.. Aku rasa selesa je. ok je.. TV ada . channel biasa. ASTRO rasanye takde.. Peti Ais kecik pon xde. Memang susah sikit untuk ibu yang menyusu nak simpan stok. 



tengah2 bilik ada tiang. macam mengganggu je. tapi ntah.. ade la sebab tu kot.. huhu




Makanan.. sambal nasi lemak die sedap ! yang lain, erm.. cococruch die.. x ori.. die bagi yang murah punya. aku memang tak puas hati la kalau hotel bagi cococruch yang tak ori.. hihi !

Kalau yang lain.. aku rasa hotel ni ok sangat dah.. untuk orang yang bajet sederhana.. selesa, selamat. dekat dengan kedai. sekitar hotel ni kedai. CIMB pon dekat. boleh jalan kaki jek.





Ok, bye ! =) 

4 comments:

Hana_Nana said...

aku tak sangka kat pontian ada hotel bajet cantik cmnih!!! impressive sgt ..hee

Shela Abdrohman said...

pasni balik Pontian, boleh la try bermlm semlm dua.. HAHA ! :)

Ina nza said...

berapa harga semalam ye...

tiga lalat said...

Salam. Hee dekat dengan KFC juga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...