expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

09 January 2014

Percutian Pendek

Kami somi isteri bercuti pendek di Ipoh. Saja jalan-jalan. Sebelom ni masing-masing g Ipoh atas urusan kerja. So, kali ni saje datang berdua. Kebetulan cuti, kan? ;)

Kitorang menginap di Ritz Garden Hotel.hotel ni la yang selalu aku dan kawan-kawan aku menginap bila outstation kat sini. Hotel betul-betul dalam bandar. 1 malam RM140. Bilik? Erm.. kali ni aku tak bernasib baik. Sarung bantal tak bertukar.  Bau masam. Bau macam.kepala orang. Maaf lah. Aku tak amek gambar. Aku ni.. kalau kuar dengan Incit Somi jadi kurang bergambar. HAHAHA ! Bukan apa.. asek kena sakat je...

Kitorang dinner kat Restoran Nasi Lemak Ayam Kampung.  Erm.. makanan dia biasa-biasa ja. Tak de la sampai aku nak cakap.. SEDAPPP GILERRR !  Aku order tom yam, tom yam tu dicampur dengan sos untuk memekatkan kuah. Erm.. rasa macam makan maggi. Yang Incit Somj aku.. order belut goreng kunyit. Diorang goreng terlampau garing. So, tak berapa sedap lah. Maaf sekali lagi aku tak amek gambar lagi. Hekhek ! ;)

Nama pon percutian pendek. 2 hari 1 malam jek. lagi 1 sebab besemangat pegi Ipoh sebab ada DAISO ! dulu datang sini shopping dengan kawan-kawan. kali ni dengan Incit Somi pulak.

Daiso sini best sikit dari Daiso Mines. hikhik ! lagi 1.. aku penah g Daiso Mines ja. Kat IOI Mall Puchong tak penah g lagi. Sunway pon tak penah pegi.. Nampak gaya.. Incit Somi pon sukaa bangattt sama Daiso. Sebab ? Bila aku ajak g Daiso kali ni, dia senangg bangattt.. (maybe gak lepas gaji :P ) 



ini lah tom yam yang dimaksudkan 
kedai ni ade belut hidup, uols ! kalau tak penah tengok belut macam aku.. boleh la tengok.. kihkih
belut yang digoreng garingg.. krupp ! kruppp ! 









2 comments:

Mazura Mohd Ridzuan said...

lama tak menjengah.. keadaan tak mengizinkan.. hehe.. sonoknya bercuti.. ;)

Shela Abdrohman said...

alaaa.. tak lama lagi nk hanimun kan ? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...