expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29 June 2014

Hari Pertama Sahur

wahhh ! bukan main kan aku cita kat entry lepas. betapa excitednyeee persiapan sahur. siap perap ayam siap-siap bagai.

KECEWA !

HAHAHAHAHAHAHA !

Nak tau kenapa?? sebab nyaa.. bangun pukul 5 !! KahKahkahhh ! kejadah apaaa baru nak masak nasi? kejadah apa nak goreng ayam ? hanya sempat sediakan telur ayam separuh masak untuk Mie. ESP Shaklee dia pon.. dia yang bancuh sendiri.. hahaha ! mie memang suka minum ESP Shaklee dibulan puasa. dia cakap.. dia lebih bertenaga.. aku? aku ni.. puasa bulan Ramadhan ke.. puasa ganti ke.. sahur aku.. adalah air masak. tu je lah. walaupon fizikal aku macam nih. aku jenis tak selera nak makan pagi-pagi ni. selalunya.. aku akan minum air masak banyak-banyak. air manis pon aku tak nak. tu je lah.. cara aku..

So.. hari pertama sahur.. dah gagal nak hidang nasi buat suami. tak pe.. sahur esok.. setiap setengah jam.. bunyikk.  Haha ! kalau tak bangun jugak.. tak tau lahh..

Kalau bab sahur ni.. Aku kesian dekat Mie ja. Kalau tak sahur.. mesti letih amat. Dia keja berat. kalau tak makan nasi.. kesian la dia.. tu la salah satu sebab dia suka minjm ESP Shaklee tu. dia kata.. lebih tenaga.. pastu minum masa sahur.. cepat kenyang kata dia. kata dia lahh ! aku tak tau.. sebab aku tak minum. hewhew !

eh, mesti menu sahur korang gempak-gempak kan? yea lah. hari pertama sahur. tu tak kira lagi.. yang bersahur di kampung. lagiiii la seronok kan? aku? aku.. tunggu je la.. dekat raya nanti. baru merasa. cuti tinggal sikit beb. kang amek banyak.. cuti raya sikit pulak. lagiii la tak best.

k, lah korang.. selamat menunaikan solat Subuh.

Assalamualaikum. bye ! =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...