expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15 June 2014

Melepak dihari Ahad

Hari Ahad, aku memang jarang keluar. ada la jugak keluar. tapi.. mesti la atas sebab tak dapat dielakkan. selalunya. keluar hari Sabtu. 

So minggu ni.. tak kemana. Incit Somi kata nak bermalasan di rumah. Nikmat bermalasan bagi dia.. Mandi lewat2. tido.. makan.. tido.. makan.. tu erti bermalasan bagi dia. huhu !

So.. minggu ni Incit Somi awai lagi dah beli ikan. suruh masak laksa. ok lah. kita layankan ajerr.. dah orang request.. bermakna.. sedapp la kot.. kuikuikui ! biaq p lahh aku nak perasann pon kan...
Tengah hari.. kitorang 'bruch'. ( breakfast + lunch) Nasi dengan lauk semalam. haha ! aku panas kan je. tak kan nak buang kan... rajin pulak aku masak tom yam semalam. huhu ! goreng telo dadar ja. bagi tambah lauk. 

lepas bruch. aku la sebok bersilat kat dapur.. siap kan laksa. Incit somi amek bahagian mengemas rumah. sapu. susun. sidai baju. Alhamdulillah.. senang kerja macam ni. masing-masing ada part memasing.
Laksa aku kali ni. agak mengecewakan. ntah kenapa aku terlebih letak air.cair jadinya. Incit Somi cakap macam kat gerai-gerai yang jual kuah cair tu. erm.. kecewa jugak. Penyelesaian dia. aku biar lama sikit kat atas dapur tu.. Alhamdulillah. pekat balik. tapi... tidak la rasa kuah pekat macam aku selalu buat tu. redho ja la. biasa la.. manusia.. kadang ok.. kadang tak ok. hewhew ! 

Selain tu. aku saja layan Incit Somi makan. Apa ada kat dapur. semuaaaa aku hidang. tapi sikit2 la. HAHAHA ! So, hari ni aku namakan.. 

'Hari Memenuhkan Perut Incit Somi' 

dia pon..   maakannn je hari ni. bagosss ! isteri suka.. hewhew ! 


*tak da apa nak cita. tapi nak jugak update. so.. baca la entry merapu aku nih.. kihkih *
 


ok bye  !  =) 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...