expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17 August 2014

TIPS : Hilangkan Bau Peti Sejuk

Peti sejuk korang berbau tak ? ke peti sejuk aku je ?? mihmih ! ni tips yang dignakan oleh Mak aku. kalau tak salah aku. Arwah Tok aku pon gunapakai tips nih..

Masalah peti sejuk berbau ? ini penyelesaiannyaaa !

Letak ARANG dalam peti sejuk . yea.. A R A N G. arang.. tak kesah lah arang batu ke.. arang kayu ke.. janji.. arang.

Aku penah tengok arwah Tok aku letak arang dalam peti. dia just letak ja. tak balut-balut. pastu tempat letak arang tu.. hitam la dengan arang tu.

Kali ni aku ikut cara mak aku. Mak aku balut sikit arang tu dengan tisu..


aku balut camni je. janji tak lekat hitam. hehe 
 lepas balut.. letak je dalam peti sejuk. tempat yang mana sesuai..

macam aku.. aku letak kat sini...

nampak tak ade 2 bungkus putih ? 
Biar je. in shaa Allah.. peti sejuk anda.. tidak bebau tengikk ! haha ! kalau perasan.. dalam peti tu.. ada aku potong limau purut.. saja nak bagi peti aku bau limau. haa.. arang ni takde bau ape-ape tau.. dia serap bau busuk je. jangan anggap peti ais terus wangi macam bau buga ros pulak eh ?



Ok, Bye ! =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...