expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

06 December 2014

Manusia Jenis Tak Menyabaq

Korang layan cita Suamiku Encik Sotong tak? alahhh... yang ada kat astro tu... yang Sharnaaz Ahmad jadi sotong tuuu... haaa... ingat kan??

tengah hottt sekarang ni cita tu.. bukan apa.. majoriti orang tak sabar nak tengok Sharnaaz yang macho.. yang kasar tu.. tetiba jadi sotong. Dulu jadi Jebat dalam cerita Bukan Aku Tak Cinta bukan main macho sweet muit.. romantika di amorrr lagikk.. tetiba kali ni jadi sotong. wowww ! menarikkk !

Ye lahh.. meh aku mengaku kat sini. memang aku minat Sharnaaz pon.. Di mata aku.. geng2 anak mami ni, jenis2 hindustan ni.. Hansome. hewheww ! masa  Sharnaaz ada rambut.. handsome berganda-ganda. cuma sekarang sejak dalam cerita Bukan Kerana Aku Tak Cinta.. tak berambut. jadi.. kurang handsome lah. HAHA !

Okkkk.. jauh menyimpang ni cerita aku. Nak cerita yang aku tak sabar nak tunggu drama Suamiku Encik Sotong ni habis, aku dah beli novel dia. Punya tak menyabo. sama penyakit la dulu.. Bukan Kerana Aku Tak Cinta. tu ponnnn... aku tak menyempat... tak sabaq nak tunggu episod seterusnya. Ada yang cakap tak best sebab jadi tak suprise. Adaaaa aku kesah? HAHAHA !

So, malam ni.. lepas layan Maharaja Lawak Mega, aku start la 'study'. Gigih kan??

Ok, Bye !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...