expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

09 December 2014

Susun Atur : Pin / Brooch Untuk Travel

Dah lama tak post pasal susun atur. bukan tak nak, tapi rumah pon tak berapa nak susun atur sekarang.. sebab packing barang untuk bawak barang ke Langkawi. Alhamdulillah.. Mie dah selamat menjalani kehidupan baru kat sana. sepanjang berjauhan ni.. baru sekali ja aku pegi Langkawi. tu pon sebab Sabtu Ahad. so, sekejap sangat. so, tunggu la Rabu ni.. Lama sikit nak dok sana. lama pon.. setakat 4 hari ja. bukan 4 la.. 3 hari ja. sebab hari ke 4 tu aku balik dah balik Kajang.

Ok. melalut dah cerita susun atur aku kali ni. kuikuikui !

Selama ni aku memang bermasalah la bila pin atau brooch aku rosak masa aku keluar jalan-jalan atau pon aku di opis. sekarang aku dah senang sikit. aku buat spare. Benda alah ni aku tak buat sendiri yea.. kebetulan hari tu masa beli pad Libresse dapat free..




 

Ok yang ni pulak pandangan dalam. 
 



HEHEHE ! mudah kan ? senang simpan dalam handbag. selit jek. selain tu.. cincin pon boleh letak. sebab ade butang kat situ.. boleh bukak untuk masukkan cincin.

So, sekian sahaja lah caerita bab susun atur aku buat kali ni. jangan tanya nak beli kat mana.. sesungguhnya aku memang tak pernah jumpa lagi menda alah ni.. kalau ada yang pernah jumpa.. boleh la bagitau.. mana tau.. kot benda alah ni rosak.. nanti aku tau la kat mana nak beli. Tak gitu ?


ok, bye ! =)

3 comments:

Fizah said...

wahh beli libresse dpt free ni ye? mmg thorbaekk utk letak pin n brooch...thumbs up!!

Shela Abdrohman said...

a'ah kak.. dapat menda alah ni.. comel kan kak ? hehehe

tiga lalat said...

Salam. Hee chomel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...