expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20 April 2015

Rania Alisha Si Dobot

Anak sepupu aku yang aku pernah cerita ari tu.. dah besar dah.. setahun dahh..

si dobot Rania Alisha

tak nak kat orang. nak melekat kat Mama dia jekk 
Tak larat nak dukung. chubby.. macam michelin dah lengan-lengan tu.. Dulu masa baby.. alahai tecik nyaa.. nahh.. amek.. sekarang sampai tak larat nak dukung. Pastu jangan tonggek-tonggek muntut tu.. menggoda sungguh.. Alisha ni tak nak sangat dengan orang. sebab dia tak biasa dengan orang ramai. kiranya tak mesra alam la mek Alisha nih..

Sebab bila mama dia pegi keja.. die duduk dengan nenek die jek. berkawan dengan atuk dengan nenek jek. manja la.. tak biasa dengan orang. Orang nak bawak naik moto pon takut. tak biasa. selalunya.. budak-budak, kalau orang ajak naik moto, opkos melompat suka nak ikut. dia ni tak..

Lepas tu kalau ko umpan dia untuk pergi kat ko.. ko tunjuk kartun dalam hp ko pon tak layannnn.. dia layan Indahnya Iman dalam Astro Oasis tu jek. kalau ada tu.. dia memang akan duduk lama depan tv. setengah jam. setengah jam  lah.. baguihhhh anak dara ni..

Teringat kat muntot die terkedek-kedek macam itik pulang petang itu.. HAHA !


ok, Bye ! =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...