expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

10 April 2015

Rindu Kottt

Dah 2 hari dah aku rasa macam ni. Tak de mood sangat-sangat. Mie bergurau pon aku tacing. tu bergurau. Bila dia komplen aku masak.. lagi la.. membisu dan tunduk lantas menahan air mata dari menitis. ( ko tengokk ayat akuu) air mata dah siap bertakung dah. Aku tahan je.. tak nak bagi dia nampak. Nanti dia bahan aku. Muahahaha !

Nak kata period.. aku tak period. cuma malam tadi mimpi ku period. pelik aku.. pehal mimpi period ni? tak de mimpi indah sikit ke? mimpi la aku ni kurus dah ke. ok gaks tu.. KAHKAH !

Dalam dok muhasabah diri tu.. bertenang-tenang... ( sebab Mie pegi solat Jumaat. Langkawi cuti Jumaat Sabtu) Check email. delete email. baca blog.. tengok gambar. bukak facebook.. bukak intagram...



Damnn !

terus menitik ayaq mataaa ! sangat suwit korang.. rinduuu gila kott.. aku rasa disebalik ketiadaan mood aku dalam 2 hari ni.. maybe rindu diorang la kot. yea la.. aku dok sini tak de kawan. jiran apatah lagi. takde nak bergelak sakan. bahan membahan.. aku lama tak gelak beria wehh ! setakat taip gelak HAHAHAHAHA kat whatsapp je la... tak pon kat blog ni la..



Happy Birthday Kak Epah !!!!


Ok, Bye ! =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...