expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26 April 2015

Sabah : Jambatan Tamparuli

Secara jujur nyaa.. aku memang pernah dengar nama Jambatan Tamparuli ni. Tapi tak terasa pon nak google ka apa.

dan juga.. aku tak dak rasa macam

" suatu hari nanti aku nak sampai sini"

tak daq ponnn rasa gitu..

tup tup.. aku sampai sini.. haha




Aku sorang teruja asanya.. yang lain cool jek.. ohh ! masa ni tak pandai guna monopod lagi. asek nampak monopod jek bila bergambaq.



Pemandangan disekitar memang cantek.. cuaca , dengan langit membiru.. sungai dia kaler teh ais. Tak daq sampah tu kira ok la kan?


Ni lah Jambatan Tamparuli. Berlatar belakang kan bukit bukau. Jambatan ni, kalau aku.. aku panggil, titi gantung. memang bergoyang-goyang la. nih, kalau aku bawak mak aku.. mau mak aku merangkak sambil menjerit ni. punya la dia gayat.. hikhik





Penghujung jambatan ni.. ada pasar. Pasar basah.. tu je la yang ada pon. Mahapkan patik kalau rasa naik mual tengok gambar patik berselfie. hihi !


Ok, Bye ! =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...