expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

12 April 2015

Tetiba Sebak

Hari ni rajin blogwaking.. sampai ke blog ni.INI. aku tak jadi nak stop kan lagu.. tersentuh hati pulak.. selalunya kalaau aku bukak blog yang da lagu-lagu ni.. cepat ja aku cari punat stop or pause. semak ler.. hehe ! jujur ni aku cakap.. 

ce tekan play kat situ..


Pernah dengar lagu ni??

Ni aku sertakan lirik..

Lirik Lagu IBU - Haddad Alwi feat. Farhan

Bersinar kau bagai cahaya
Yang selalu beri ku penerangan
Selembut citra kasihmu kan
Selalu ku rasa dalam suka dan duka

Kaulah ibuku cinta kasihku
Terima kasihku takkan pernah terhenti
Kau bagai matahari yang selalu bersinar
Sinari hidupku dengan kehangatanmu

Bagaikan embun kesejukan hati ini
Dengan kasih sayangmu
Betapa kau sangat berarti
Dan bagiku kau takkan pernah terganti

Kaulah ibuku cinta kasihku
Terima kasihku takkan pernah terhenti
Kau bagai matahari yang selalu bersinar
Sinari hidupku dengan kehangatanmu

Kaulah ibuku cinta kasihku
Pengorbananmu sungguh sangat berarti

Kaulah ibuku cinta kasihku
Terima kasihku takkan pernah terhenti
Kau bagai matahari yang selalu bersinar
Sinari hidupku dengan kehangatanmu

Kaulah ibuku cinta kasihku
Terima kasihku takkan pernah terhenti
Kau bagai matahari yang selalu bersinar
Sinari hidupku dengan kehangatanmu
Sinari hidupku dengan kehangatanmu

Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2012/03/lirik-lagu-ibu-haddad-alwi-feat-farhan.html#ixzz3X5KdXT5P



Pertama kali aku dengar lagu ni. Kesian kat aku..

Sebak pulak aku dengar lagu ni.. Teringat Mak. walaupon kampung hanya 2 jam perjalanan sekarang ni.. ok.. ok.. Lagi 2 minggu aku balik. Bawak bersabaq wahai diri..


Kalau korang pon teringa Mak Abah kat kampung.. jom sama-sama hadiahkan diorang..




Semoga Mak & Abah dilindugi oleh Nya. :')

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...