expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

11 May 2015

Sabah : Pekan Nabalu

Selesai berjalan-jalan di Jambatan Tamparuli , perjalanan diteruskan.




persinggahan seterusnya..

Pekan Nabalu.


Kat sini pemandangan memang cantekkkk .. cantekk banyak lahh dari Jambatan Tamparuli tu.. kat sini sejuk sikit.. tak de lah tahap sampai kena pakai sweater lagi. sejuk-sejuk manja gitu.. ade ke sejuk-sejuk manja? hentam saja lahh ! muahahah ! 





Kat sini ada gerai-gerai jual cenderamata. Azirah cakap, kalau nak beli ole-ole dari Sabah, kat sini murah. tapi aku tak beli pon la. dan kami semua tak singgah pon. lepas amek gambar just pegi toilet jek. air kat toilet sejukkk.. wuiwuiiiii ! 

Bagi aku, ni je la benda-benda menarik kat Pekan Nabalu. Kalau datang, tak singgah, tak best pulak la pulak.. sebab view dia cantekkk.. 

So kepada yang nak ke Kundasang, jangan lupa singgah Pekan Nabalu !! 


ok, Bye ! =)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...