expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

02 January 2016

Selamat Tahun Baru 2016 !

Assalamualaikum ,

Hari ni dah 2hb dahh.. azam yang korang buat tu.. dah terlaksana ke belum? Kihkih ! baru dua hari kan.. sepatotnya dah jalan la walaupon baru dua hari...

Azam aku? Azam aku adalah, menyepurnakan azam tahun 2015. Tak de azam lain . Melainkan ingin menimang anak sendiri. 2016 ni dah masuk 30 sudahhh..

Jangan cakap aku sedih pulak. Tak.. tak.. dan.. tak bermakna aku ni bergembira sakan sebab tak de anak.. sekarang ni pendekatan aku.. ikut ja aruss.. cuma aku tak nafikan. Aku dan Mie akan reward diri dengan pergi berjalan-jalan.. hikmah kot.. bila pergi berjalan-jalan kita akan rasa lebih bersyukur. Kenal tempat orang.. bila pegi berjalan-jalan, tak la sedih sangat. Kadang-kadang sedih tu.. bukan sedih tengok orang lain dah mengandung. Sedih mengenangkan diri sendiri. Berpeluang ke tak jadi Ummi ni. Tu jek..

Kalau tanya, aku ni tak sedih ke.. nak-nak pulak sekarang suri rumah. Rumah sunyi.. sedih la jugak. Kadang ada. Tapi aku berbalik dengan perkataan 'syukur'.

SYUKUR ada suami
SYUKUR ada mertua/ipar duai yang sangat baik
SYUKUR ada keluarga yang menyayangi
SYUKUR ada kawan-kawan yang menyayangi
SYUKUR diberi kehidupan yang makin baik.

Apa lagi aku nak? ANAK.

Tu je. Takkan lah banyak nikmat aku terima disebabkan 1 nikmat aku tak dapat, aku dah nak rasa Allah tu kejam. No, no, no !

Bersyukurlah jika ingin bahagia dan bahagialah kita jika kita sentiasa bersyukur.

kelakar tak ayat aku? Sebenarnya dengar dalam sinar pagi . Sepahtu yang cakap. (tapi aku ubahsuai sebab aku tak ingat ayat tu secara tepat )

 Lepas dengar. Ya, betul. Sangatttt betul !

Siapa yang senasib dengan aku?

Jangan sedih-sedih. Rezeki kita belum sampai. Ohh ! Aku dah 5 taon kawen. Masuk taon ni lah 5 taon. Rilekk ! BARUUU 5 taon.. hihi! Panjanggg lagi perjalanan kami suami isteri... :)

Tudiaaa.. panjang lebar jugak aku cerita bab azam aku taon ni yang ingin menyempurnakan azam tahun 2015. Kihkih !

Selamat Tahun Baru 2016. Semoga 2016 memberi sinar yang terang menderang kepada kita semuaaaa ! :)



3 bulan pertama, bila bab tulis tarikh, mesti macam ni. Sapa macam aku?? Sep skettt ! Hakhak !










----------------------------------------------------------||------------------------------------------------------------

PROMO RM68 sepasang (4 meter ) sedang berlansung! akan berakhir 5hb Jan..

Tinggal 3 hari lagi !







Nak whatsapp / LINE/ Telegram : 012 415 7127
WeChat : Shela_abdrohman

Follow ig : @cottonvarniella
LIKE FB : Cotton Varniella 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...