expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22 May 2016

IG Aku Kena Hack, Tolonggg!

Tak tau nak luah macam mana. Tetiba ig aku kena hack !

Ceyy bunyi macam serius. Tapi memang serius lah untuk aku ni. Bukan apa. Aku banyak simpan gambar dalam tu. Kenangan dalam tu. Lokasi setiap gambar dalam tu. Sedihhh !

Ingatkan retis or selebriti yang follower juta-juta je kena hack. Aku ni follower tak sampai 1k pon kena hack jugak! Ape lah dugaan ni.

Sedihhh ! T_T



Tetiba nama jadi soniaa !

Bila jadi macam ni. Pendapat aku.. instagram adalah TIDAK SELAMAT. Ade ke sape-sape sudi menolong?

Pleaseeeee !

Sangat tak sukaaaa !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...